НРЦ №6 ЛФК 2-гі класи

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ЛФК 2-гі класи

Розробка сучасного сюжетного уроку з фізичної культури для 1 класу НУШ


25.05 - 27.05

Цікаві рухливі ідеї для ваших НЕПОСІДЛИВИХ НЕВГАМОВЧИКІВ!!!






13.05; 18.05 - 20.05 
  • З дітьми можна влаштувати театр тіней.
    У сонячний день або увечері при світлі лампи на яскраво освітленій стіні з’являються чіткі тіні.
    Склади руки, як показано на одному з малюнків, встань біля стіни так, щоб тінь від твоєї голови і плечей не загороджувала тіні від рук, і на стіні з’явиться тінь кози, собаки, зайченяти. 
    Поворушиш одним, іншим пальцем, і тінь тварини відкриє рот, – собака загавкає, зайченя замахає лапками. Можна на палець надіти ковпачок з паперу, щоб зробити вуха довше, вирізані з паперу дзьоб, хвіст затиснути між пальцями.  Якщо тіні показує двоє, можна розіграти цілі сценки: собака гавкає, а коза загрожує її заколоти і тому подібне. Щоб тіні були чіткими, світло повинно падати прямо, а не зі сторони, і лампа повинна стояти не близько, а в двох-трьох метрах від стіни.  Тут приведено лише декілька картинок тіней. Але кожен може придумати сам ще стільки ж, якщо не більше. Показувати тіні дуже весело, і малята так люблять на них дивитися!


Як зробити театр тіней разом з дитиною

https://pulson.ru/odo-vsem-na-svete/kak-sdelat-teni-zhivotnyih-pri-pomoshhi-ruk-11-foto.html




Рухлива гра «Зоопарк»

Ця гра спрямована на розвиток уяви, акторської майстерності дитини, уміння виражати власні емоції. Крім того, розвивається загальна моторика. Гра сприяє набуттю дитиною необхідних навичок спілкування.

Для гри вам знадобляться книги з картинками про тварин, які пересуваються по-особливому (наприклад, качка, жаба, краб, кенгуру, слон, кролик, морський котик, гусениця та інші).

Опис гри
1. Візьміть книги про тварин з картинками, читаючи про тварину, показуйте д
итині картинки, розповідайте, як пересувається тварина.
2. Опишіть і, якщо необхідно, покажіть, як ходить качка, повзе краб, гусениця або змія, стрибає кенгуру, кролик, тупає слон.
3. Нехай д
итина намагається зобразити рухи тих тварин, про яких ви їй читаєте.
4. Коли діти навчилися зображувати рухи тварин, їм можна запропонувати картинки з намальованими тваринами, і вони по черзі їх зображатимуть, а інші діти — відгадуватимуть, хто ж до них прийшов у гості.



Виконуємо вправи разом з дорослими:



04.05 - 06.05
***
Ці ідеї не лише допоможуть боротися з нудьгою від перебування в закритому приміщенні, але й стимулюватимуть мозкову та фізичну активність, зміцнюючи тіло та звільняючи невгамовну енергію.


27.04 - 29.04

Нові цікаві руханки, танцювальні вправи та фізхвилинки для моїх любих друзів.
Виконуйте їх для веселого настрою та гарного почуття!


22.04
Шановні батькі зауважте!!!!!
Рух для дітей – це їхня здорова психіка. 
Особливо школярів та дошкільнят. 
“Діти формуються в русі. У них покращується увага, вони можуть краще зосереджуватись.
Відсутність руху може призвести до нервових зривів”.

Дітям шкільного віку на день потрібно рухатися не менше години з навантаженням від 3-х до 6-ти разів інтенсивніше, ніж у стані спокою. “Година – це мінімальний рівень за рекомендаціями ВОЗ. Для нормального розвитку дитина повинна бути в русі цілий день”.

Корисна зарядка для дітей від нейропсихолога

https://www.youtube.com/watch?v=5Wp5lC2WkTI


Рухливі ігри вдома // 7 веселих ігор с дітьми.

https://www.youtube.com/watch?v=fZeNR-Mu_hg


8 ГАРНИХ ІДЕЙ ДЛЯ ІГОР ТА ВЕСЕЛОЩІВ

13.04 - 15.04

Дорогі друзі!!!


Перейдіть за цим посиланням і ви дізнаєтесь…..


Коли та як виникла фізична культура.
А, якщо забажаєте то спробуйте виконати невелику практичну роботу. Приготуйте аркуш паперу та олівець або ручку.

Тут ти зможеш дізнатися про красиву поставу.


А тут про розвиток координації рухів.


Фізичні вправи можливо перетворити на гру. 
Сподіваюсь дорослі тобі допоможуть.





06.04 - 08.04

Комплекс ранкової гімнастики “Дні тижня”



Перший день тижня «ПОНЕДІЛОК»

1.     Вправа
В.п. ноги, нарізно, руки опущені вниз;
1-2 руки в гору;
3-4 руки вниз.

Методичні рекомендації:
1.     Дихання виконувати повільно через ніс, видих через рот;
2.     спину тримати рівно.
Виконуємо 6 р.


Другий день тижня «ВІВТОРОК»

2. Вправа
В.п. стійка, ноги нарізно.
1-2 руки вгору, в замок, вдих.
3-4 нахил тулуба вперед, зробити видих;

Методичні рекомендації:
1.     Дихання виконувати повільно через ніс, видих через рот;
2.     формувати стереотип правильної постави, коліна не згинати.
Виконуємо 6-8р.


Ось і настав третій день «СЕРЕДА», середина тижня.

3. Вправа
В. п. – лежачи на животі, руки вперед.
1-2 підняти разом руки та ноги вгору, триматись 5-8 с.;
3-4 повільно опустити руки та ноги вниз.

Методичні рекомендації:
1.     Дихання виконувати повільно через ніс, видих через рот;
2.     Піднімати і опускати голову разом з руками і ногами;
Виконуємо 6-8р.


Тепер наступив «ЧЕТВЕР»

4.  Вправа
В.п. лежачи на спині, руки вздовж тулуба, ноги разом.
1-2 повільно піднімаємо ноги разом вгору;
3-4 повернутись у в.п.

Методичні рекомендації:
1.     Дихання виконувати повільно через ніс, видих через рот;
2.     Піднімати ноги рівно, не згинаючи коліна.
Виконуємо 6-8р.



Тепер ми у «П’ЯТНИЦЮ» покатаємося на велосипеді

5. Вправа
В.п. лежачи на спині, руки вздовж тулуба.
1-3 рухи ногами, імітуючи їзду на велосипедах;
4 – повернутись у вихідне положення.
Виконуємо (35с)
Наступний день тижня «СУБОТА» – це вихідний

6. Вправа
В.п. ноги і руки в сторони.
1-2 робимо схресний  крок в сторону;
3-4 вернутись у в.п.
Методичні рекомендації:
1.     Виконувати 3 кроки вправо, 3 кроки вліво;
2.     Ноги злегка зігнуті.
Виконуємо 6-8р.


Останній день тижня «НЕДІЛЯ»

7. Вправа
В.п. ноги нарізно, руки на пояс;
1.     В.п. ноги нарізно, ліва рука на пояс, права рука вгору, нахил тулуба в сторону, робимо видих;
2.     повернутись у в.п.;
3.     в.п. ноги нарізно, права рука на пояс, ліва в гору, нахил тулуба в інший бік, робимо видих;
4.     повернутись у в.п.
Виконуємо 6-8р.


Фізична активність дуже важлива для гармонійного розвитку людини. І зовсім не обов'язково стати олімпійським чемпіоном.  Для підтримки здоров'я  цілком достатньо оптимального навантаження. До числа таких навантажень, які можна освоїти і практикувати вдома самостійно, відноситься і дитячий  стретчинг.

Стретчинг – це система вправ на статичне розтягнення хребта та м’язів тіла. Ці вправи дають змогу запобігати порушенню постави, мають оздоровчий вплив на весь організм, допомагають активізувати його захисні сили. Крім того, стретчинг використовується для профілактики плоскостопості. Фактично, стретчинг передбачає вправи на зміцнення й поліпшення еластичності та гнучкості м’язів й однаково корисний як для дітей, так і для дорослих.


Зробити цікавою і корисною можна будь-яку вправу для  молодших школярів.

У цьому допоможуть базові вправи.

«Балерина» – це вправа для рук. Треба встати прямо, ноги злегка зігнути в колінах, а стопи розгорнути в різні сторони. Плавно ручки повинні зімкнутися за спиною на рівні попереку. Потримавши їх так, слід повернутися в початкове положення і повторити. Вправа добре підходить для історій про олов’яного солдатика, про принцес, які любили бали й танці, про фей.
 
«Бігун» – вправа для ніг. На одній нозі потрібно зробити випад -  зробивши крок вперед, зігнути ногу в колінному суглобі. Друга ногаа залишається прямою. Важливо, щоб стопи дивилися строго вперед, не в сторони. Ручки впираються в коліна, тіло злегка йде вперед, але спинку тримати прямо. Пряма нога ззаду поступово і дуже плавно відставляється назад, поки не виникає почуття напруженості мязів. Потім вправу роблять на другу ногу. Цей прийом відмінно підійде для опису того, як царевичі поспішають на допомогу, як переслідують ворога або дракона.

«Конячка» – вправи для спини і живота. Дитина стоїть на четвереньках, по черзі відводячи до напруги в м’язах праву і ліву ногу назад поперемінно, а потім роблячи це ж з руками. Важливо тримати спину прямою. Згодиться для демонстрації супергероїв і принців.

«Гімнаст» – вправа для стегон. Потрібен м’яч. Дитина сидить, упираючись руками в підлогу ззаду, ноги широко розведені в різні боки. В руки потрібно взяти м’ячик і поступово рухати його вперед, не змінюючи положення ніг. Ця вправа допоможе наочно показати, як їде, наприклад, карета, або як гурт мандрівних героїв казки повільно просувається по лісі.

«Кобра».  Лежачи на животі, потрібно підняти голову вище і прошипіти. Вправа ускладнюється якщо робити рухи корпусом, як справжня змія повзе.

1.     З усього комплексу вправ ви можете підібрати ті, що вас цікавлять на даний момент, тим самим ви регулюєте час тренування.
2.     Необхідність стежити за диханням під час тренування, виробляє звичку правильного дихання.
3.     Завдяки фізичним навантаженням інтенсивність кровообігу збільшується, і м’язи забезпечуються великою кількістю кисню і корисних речовин.


Вправи «КІШКА»та «КОРОВА»

Вихідне положення. Сидячи на краю стільчика, стопи паралельно, руки на коліна;
1-2 прогнути спину назад (з’єднати лопатки), погляд направлений прямо, що не заламуючи при цьому шию назад, робимо вдих (кішка);
3-4 округлити спину, підборіддя притисніть до грудей, плечі направте вперед, робимо видих, (корова). Повторіть 8-10 разів.


Вправа «ГОДИННИК» (нахили голови в бік)

Вихідне положення. Сидячи на краю стільчика, руки заведені за спину, пальці перехрестите;
1-2 відвести руки в такому положенні на праве стегно, нахиляючи голову в праву сторону, затримайтеся на кілька секунд;
3-4 теж, саме в іншу сторону.
Повторіть 6-8 разів.


Вправа «ЧАПЛЯ» (нахили вниз)

Вихідне положення. Стопи поставте паралельно, праву ногу підніміть на ліву:
1-2 обережно нахилитись вниз, руками торкнутись до підлоги, шия розслаблена;
3-4 зробити вправу в іншу сторону.
Повторіть 6-8 разів.


Вправа «СОБАЧКА» з опорою на стілець

Вихідне положення. Стати від стільця на відстані одного кроку, опускаючи корпус вперед, покладіть долоні на сидінні стільця:
1-2 не згинаючи руки і ноги, піднімаючи голову, витягуючись спину вгору від стільця;
3-4 повернутись у вихідне положення.
Повторіть 4-6 разів.



Вправа «ЛЕБІДЬ» (нахили в сторону)

Вихідне положення. Правою рукою обхопити протилежний край стільця, ліву руку підняти над головою.
1-2  нахилити корпус вправо і потягніться за рукою по діагоналі вгору;
3-4 повторіть вправу в іншу сторону.
Повторіть 6-8 разів.


Вправа «ГОРОБЧИК» (розкриття грудної клітини)

Сидячи на стільці, завести руки на спинку стільця і скласти їх в замок.
 Зафіксувати вихідне положення, затримайтеся на 8-10 секунд.

Вправа «ЛЯЛЬКА» (розминка плечей)

Вихідне положення, ноги паралельно, руки зігнуті в ліктях підняті до рівня грудей, долоні розкриті:
1-4 Опустити руки вниз, а потім підняти вгору, долоні розкриті;
Повторіть 8-10 разів.





16.03 - 18.03
30.03 - 01.04

Гімнастика, фізичні вправи, ходьба повинні міцно ввійти
в повсякденний побут кожного, хто бажає зберегти
працездатність, здоров’я, повноцінне радісне життя.                                                                                                                  Гіппократ

    ПАМ 'ЯТКА «ЯК ЗБЕРЕГТИ ЗДОРОВ'Я»

Блог учителя початкових класів Онопрієнко Людмили Василівни ...


Які основні складові здорового способу життя?

*             §   Фізкультура — це і біг, і ранкова зарядка, і різноманітні види спорту, і аеробіка, і фітнес, і йога, і...

§  Здорове харчування.

§  Особиста гігієна, режим на­вчання та відпочинку.

§  Загартування.

Про режим дня ти можеш дізнатися тут:
         https://www.youtube.com/watch?v=ZmY0vLTp56c


Які чинники поведінки псують здоров'я?

  • *    Вживання алкоголю.
  • *    Тютюнопаління.
  • *    Вживання наркотиків.
  • *    Переїдання.

Фізкультура: з чого починати і про що пам'ятати?

v Робити ранкову зарядку. Це дає бадьорість та остаточне про­будження.

v Кожен день знаходити 20—30 хв на активний рух.

v У вихідні «дозволяти» собі кілька годин присвятити спортивним іграм на свіжому повітрі, туристич­ним походам тощо.

(В умовах карантину – виконуй руханки під музичний супровід)

Ти можеш виконувати такі руханки:







Як організовувати режим навчання і відпочинку?

Ø Через 45 хв навчання робити 10-хвилинні перерви й переклю­чатися з одного виду діяльності на інший.

Ø Спати не менше 8 год на добу.

Ø Володіти основами релак­сації (розслаблення) та ауто­тренінгу.

         https://www.youtube.com/watch?v=ByzgbK4le68

                https://www.youtube.com/watch?v=O4TGCNgcLhA

Кожні 20 хвилин треба робити перерву і відривати погляд від монітора комп'ютера, фокусувати на 20 секунд свій погляд на предметах, які знаходяться на відстані  6 метрів від екрану. При цьому необхідно моргати не менше 20 разів
Особливо ці рекомендації актуальні в приміщеннях, в яких працюють кондиціонери, які пересушують повітря, що сприяє неприємним відчуттям в очах.

А ось ще декілька корисних вправ для очей, які необхідно виконувати під час будь-якої роботи з навантаженням на очі 

              https://www.youtube.com/watch?v=NRGQsVUQfzg

Як можна загартовуватися?

·        Починати з умивання холод­ною водою.

·        Улітку не забувати ходити на природі босоніж.

·        Приймати контрастний дущ і обливатися холодною водою. 

·        Спати з відчиненою кватир­кою цілий рік.

         https://www.youtube.com/watch?v=BrWiM36ms-A

Які додаткові заходи можуть зміцнити здоров'я?

§  Масаж або самомасаж.

https://www.youtube.com/watch?v=g_fCiSpLMiM

§  Дихальні вправи на затримку та поглиблене дихання.





§  Вправи для хребта і постави.

§  Внутрішня врівноваженість, спокійний душевний стан.
























































































Комментариев нет:

Отправить комментарий